Logowanie do serwisu telefoniczne TeleCDM

Jak mogę zalogować się do serwisu telefonicznego TeleCDM (infolinia)?

Logowanie do serwisu konsultantów TeleCDM (infolinia) jest możliwe pod numerami telefonów:

  • 801 140 490 (opłata za jeden impuls),
  • +48 (22) 591 24 90 (opłata wg cennika operatora), w dni robocze w godz. 8:00 - 20:00, przy użyciu numeru Klienta i numeru PIN.

Po uzyskaniu połączenia wybierz 1, następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami lektora.

Uwaga!

Gdy nie pamiętasz numeru PIN, możesz wygenerować nowy po zalogowaniu do serwisu CDMInternet, w zakładce „Ustawienia" / „Hasło i PIN" / „Regeneruj PIN" pod warunkiem posiadania w Biurze Maklerskim Pekao aktualnych danych w zakresie numeru telefonu do kontaktu.

W przypadku braku możliwości logowania do serwisu CDMInternet, wygenerowanie kodu PIN jest możliwe:

  • osobiście w dowolnym Punkcie Usług Maklerskich Pekao (PUM, dawniej POK CDM), lista placówek dostępna jest w wyszukiwarce.   

Przed wizytą prosimy o kontakt telefoniczny z wybranym PUM w celu potwierdzenia godzin pracy placówki.

  • telefonicznie pod numerami pod numerami telefonów:
  • 801 140 490 (opłata za jeden impuls),
  • +48 (22) 591 24 90 (opłata wg taryfy operatora),

w dni robocze w godz. 8:00 - 20:00 - pod warunkiem posiadania w Biurze Maklerskim Pekao aktualnych danych w zakresie adresu korespondencyjnego oraz numeru telefonu do kontaktu. Numer PIN zostanie wysłany listem zwykłym za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Gdzie mogę odnaleźć Numer Klienta?

Numer klienta zwany również Identyfikatorem Klienta znajduje się w umowie świadczenia usług maklerskich lub w dowolnym Punkcie Usług Maklerskich (dalej: „PUM") BM Pekao (dawniej POK CDM), lista placówek jest dostępna tutaj.  

Przed wizytą prosimy o kontakt telefoniczny z wybranym PUM w celu potwierdzenia godzin pracy placówki.

W jaki sposób mogę zamówić nowy numer PIN do serwisu CDM24?

Nowy numer PIN możesz zamówić:

  • telefonicznie pod numerami pod numerami telefonów: 801 140 490 (opłata za jeden impuls), +48 (22) 591 24 90 (opłata wg taryfy operatora), w dni robocze w godz. 8:00 - 20:00 - pod warunkiem posiadania w BM Pekao aktualnych danych w zakresie adresu korespondencyjnego oraz numeru telefonu do kontaktu.
  • logując się do serwisu CDMInternet, w zakładce „Ustawienia" / „Hasło i PIN" / „Regeneruj PIN"

Dodatkowo informujemy, że wszystkie PUM BM Pekao obecnie są czynne od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 10:00 - 16:00.

Przed wizytą prosimy o kontakt telefoniczny z wybranym PUM w celu potwierdzenia godzin pracy placówki.

W jaki sposób otrzymam numer PIN do serwisu CDM24?

Numer PIN możesz otrzymać:

  • po kontakcie ze strony pracownika Infolinii, tworząc go samodzielnie na klawiaturze telefonu po przełączeniu do serwisu,
  • listem zwykłym na wskazany w PUM Pekao adres korespondencyjny.

INFOLINIA:

801 140 490*

22 591 24 90**

*(opłata za jeden impuls)

**(opłata wg cennika operatora)